Friday, June 12, 2009

Ulasan daripada menonton cerita “DRAG ME TO HELL”

Cerita ni die tak seram sangat, dan mempunyai banyak adegan-adegan suspen..setiap masa, setiap detik.. bagi sesiapa yang ada mengidap sakit hati, confirm jangan tengok. Memang sangat-sangat sakit hati..haha..



Sebenarnya, jalan cerita die sangat bagus dan sangat puas hati walau sakit hati. Haha.. kisah movie ini adalah berkenaan seorang pegawai peminjam bank yang disumpah oleh perempuan tua yang memohon daripada beliau agar dilanjutkan peminjaman wangnya. Atas sebab-sebab tertentu yang tidak dapat dielakkan, pegawai peminjam bank ini tidak dapat meluluskan permohonan perempuan tua tersebut. Akibat daripada itu, pegawai peminjam itu disumpah agar diganggu oleh makhluk syaitan iaitu LAMIA selama 3 hari. Dan pada hari ketiga, pegawai peminjam itu akan dimasukkan ke neraka.



Maka, pegawai itu berusaha untuk mencari jalan penyelesaian bagi mengelakkan sumpahan itu… selepas itu… aku malas nak bercerita lagi kerana, korang perlu tengok cerita ini. Best gak kalau dapat bawa gf.. confirm makin sayang.. hehe.. semoga cerita tergantung ini membuatkan anada semua menonton movie ini pada satu hari nanti! Cepat!
blog comments powered by Disqus