Monday, September 14, 2009

..Bf dan Gf..


apa beza antara gf dan bf?

kalau salah seorang dari mereka merajuk, apa pandangan kita? kalau gf, mungkin kite akan pujuk kan? sbb perempuan nampak cumil bile merajuk.. hehe.. kalau bf merajuk, kita nak pujuk tak? haha.. menurut pendapat Dr. fadzilah kamsah, kalau lelaki merajuk, jangan dipujuk, sebab bile makin dipujuk, makin menjadi merajuknye.. kalau gf, kena dipujuk, sebab gf mesti dijaga hatinya..

kalau bf seorang yang sangat cemburu orangnye.. apa pasangannya akan buat bagi menjaga hati bf nye? mesti perkara ini bermain dalam pikiran kaum hawa.. kadang2 dalam pikiran kita, lebih baik berbohong dari bercakap benar...betol tak? hehe.. kalau boleh, selepas cakap bohong tu, pandai2 r betolkan statement.. perempuan ada keistimewaan taw sebenarnya.. manja2 sket dah boleh cairkan hati lelaki.. haha.. kalau dapat bf yang kuat cemburu, sarankan dia bersihkan hati.. dgn banyakkan ingat Allah.. sebabnya.. kalau seseorang tu kuat cemburu, hatinya akan sentiasa di hasut SYAITAN.. so.. korang yang ada bf macam ni cepat2 nasihatkan dia..

kalau gf kuat cemburu?? bagaimana??
kalau korang ad gf kuat cemburu, korang mesti bawa die berkenalan dengan kawan2 korang, dan bawa g event2 yang kawan2 korang anjurkan.. biar dia puas hati sket.. hehe.. korang jgn anggap gf ni menyemakkan hidup korang, sbb perempuan ni adalah hiasan dalam hati setiap lelaki..

so.. korang pikir2 pikirkan.. sebenarnya banyak lagi taw.. tapi kita akan sambung lagi pada post akan datang.. sekian..
blog comments powered by Disqus