Saturday, September 12, 2009

siapa lebih cerewet?

Dalam dunia ni.. mesti ada orang yang cerewet yang teramat kan? apa pendapat korang? lelaki lebih cerewet atau perempuan lebih cerewet? haha..

dari segi membeli belah, kalu ikut pengalaman, perempuan mesti cerewet yang teramat dalam soal memilih barang.. kadang2 bingit gak telinga. itu pasal kalau shopping sampai 3 4 jam membeli belah.. tapi beli barang 2 pasang baju je.. haha... pikir pikirkan

kalau memilih makanan pula.. bagaimana? kadang2.. benda ni lelaki yg cerewet.. sbb apa. lelaki memerlukan makanan yang berkhasiat untuk mencari nafkah.. so, lelaki perlu makanan yang berkaualiti agar sentiasa bertenaga..

soal hari raya ni.. kebiasaannya, perempuan yang banyak bercakap dan memberi pandangan. maklumlah nak jadikan umah mereka tempat yang best untuk beraya.. warna kain langsir r.. warna kain baju raya, jenis biskut raya.. hui.. bayk tol pikir.. itu la kadang2 kalau kita g rumah yang kita raya, bermacam2 kita leh dapat rasa kuih raya.. haha.. tp dalam soal bagi duit raya macm ne plak?? sape lebih cerewet?? haha..
blog comments powered by Disqus